måndag 23 januari 2012

Viloläge

Inatt var ingen bra natt.
Halsontet gjorde sig påmint och vår lilla stackars kille hade riktigt ont i magen.
Detta resulterade i en natt med en väldigt ledsen liten kille och knappt ingen sömn alls för någon av oss tre i familjen.
Noel somnade tillslut vid 6 efter amning och, förutom avbrott för mat, sover han fortfarande.
Gör så ont i hjärtat att se honom plågas.
Jag sov till 10 och känner mig trots allt lite bättre i halsen.
Så kanske kan jag få till en lugn yoga ikväll och förhoppningsvis få springa imorgon.
Men det är framför allt vila som gäller för oss idag och jag hoppas att nästa natt blir bättre.


3 kommentarer:

  1. Åh så trist, krya på dig snabbt nu!

    SvaraRadera
  2. Åh stackars er alla tre! Inte roligt... Passa på att vila så mycket du kan. Jag tror att du behöver det! Kram

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...