söndag 22 januari 2012

Typiskt

Nyfallen snö och pigg kropp till trots, laddade jag igår hela dagen inför min planerade löpning idag.
Efter 6 km i fredags som kändes jättebra, var jag idag sugen på längre sträcka. Tänkte 7 km.
Planerade var jag skulle springa och längtade.
Så igår kväll började jag få en känning i halsen.
Trots att jag sov nästan 11 timmar inatt (med avbrott för amning), känner jag fortfarande av halsontet.

Så det blir tyvärr ingen löpning idag.

Typiskt!
Men löpningen finns ju kvar och,  med lite vila, kan jag förhoppningsvis försöka om någon dag igen.

1 kommentar:

  1. Åh din stackare!

    Krya på dig och hoppas att det halsonda ger med sig! Kram

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...