torsdag 12 januari 2012

Effektiv kvällsstyrka

Jodå, jag fick till lite styrketräning här hemma igår kväll.
Körde i Tabata-form dvs 20 sek aktivitet 10 sek vila x 8. Har laddat ner appen Tabata-timer som fungerar jättebra.
Vad blev det då, jo jag fick till biceps, axlar, rodd, planka, sidoplanka och utfall.
Även om det bara blev ca 20 min är jag nöjd, då man får passa på som småbarnsförälder.

Idag är det min födelsedag och firar gör jag med mannen och Noel ikväll.
Dagen till ära är det ju tyvärr regn och blåst, så det blir till att ta på sig när man ska gå ut.
Ha en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Tabata är bra för småbarnsföräldrar :) Och man blir ju bra på att vara effektiv även om man inte kör i tabataform. Skulle gissa på att jag hinner nästan lika mycket på 30min hemma som vissa hinner på 60 i gymmet. Mycket prat och vila där ser det ut som :)

    SvaraRadera
  2. Stort grattis på födelsedagen, Caroline! Hoppas att kvällen blir fin!

    Jag måste också ladda ned den där Tabata appen. Väl värt att testa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Har haft en toppen kväll med gott mat och mysigt sällskap:) Vi ses på måndag!

      Radera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...