fredag 27 januari 2012

Fredagsmys och yogafys

Fredag och det tog jag tillvara på bästa sätt.
Långpromenad i finaste vädret,  underbar sol och lagom kallt. I mitten av promenaden passade jag på att hoppa in för lite shopping i form av en ny sport-bh och underkläder.
Hittade denna på Lindex för 199 kr. Rejäl och i skönt material med mesh-tyg på ryggen. Bra stöd. Värt att prova för den rimliga slanten. Är verkligen i behov av ny garderob av sport-bh:ar då de nuvarande har några år på nacken. Usch, det är ju verkligen något man bör byta oftare då de sitter närmast kroppen och allt som oftast blir genomblöta med svett. Ska bli bättre på att investera i såna välbehövliga och användbara träningsplagg. Tänkte surfa in på Sportamore och klicka hem 3 st. De har tag 3 st betala för 2 st på alla underkläder. Hur bra som helst!

Yogastudion för kvällen
40 min yoga ( med avbrott för en grymtande bebis som vaknade efter 10 min) inledde myskvällen. Yogade till Casalls PowerYoga 2. Valde idag 10 min uppvärmning och 30 min med fokus på styrka. Det andra programmet man kan välja är inriktat på balans och flexibilitet.
Noel låg nöjt på sin filt bredvid yogamattan i 30 min. Kanske en blivande yogis?!
Imorgon är det äntligen dags för löpning igen.
Och enligt min nya plan, back to basics,  blir det gång varvat med löpning.
Långsamt framåt.
Längtar redan!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...