onsdag 4 januari 2012

Blåsig promenad

I morse när jag vaknade slog regnet mot rutan och jag hörde hur det ven utanför förnstret.
Inte det bästa promenadvädret alltså för dagens barnvagnspromenad, därför beslöt jag att jag skulle vänta ut vädret till eftermiddagen.
Vilket visade sig vara ett lyckokast!
Regnet gav sig nästan på en gång när vi kom ut och nu fick jag bara fightas lite med blåsten.

Regnskyddet var på vagnen hela rundan, och skyddade Noel från blåsten.

Promenad blev 6,54 km som avverkades på 57,34 min. Fart 8:48 min/km.
Detta tempo kändes bara för några veckor sedan jobbigt och lätt flåsigt. Nu kändes det knappt!
Känns verkligen bättre och bättre.
Hade tänkt köra lite hemmastyrka efter promenaden men då Noel var lite kinkig när vi kom hem och hela eftermiddagen, så fick jag stryka den planen.
Andra promenaden idag blev 5 km med hela familjen nu på kvällen. Sammanlagt kan jag summera 11,5 km idag.
Att addera till gårdagens 12,3 km.
 Jag är på G!

Uppdatering i Sockermatchen 2012, Carro-Sockret 3-0.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...