torsdag 5 januari 2012

Springlängtan

Juli 2011.
Det var senast jag sprang. Känns så mycket längre sen. När jag blev gravid hoppades jag att jag skulle bli en sån som kunde fortsätta springa långt in i graviditeten. Det gick tyvärr inte, då jag fick foglossning redan i v.11. Försökte dock fortsätta jogga tills jag, i v.20, gav upp. Så längtan är stark. Och nu när jag vet att jag kanske snart får börja springa igen blir längtan bara starkare.

Senaste nyförvärven från Asics och Icebug.

Dessa 2 fina par är nya, Icebugsen fick jag av min snälla man i julklapp, och står bara här hemma och väntar på att få användas. Frågan är bara när det blir. Väldigt snart hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...