lördag 7 januari 2012

Lördagsfrukost

Frukost är ett av mina favoritmål på dagen.
Jag är alltid superhungrig när jag vaknar, och känner nästan att jag kan äta hur mycket som helst.
Därför blir min frukost alltid redig och innehållande många olika nyttigheter som vi har hemma.
Gröt är favoriten, Saltåkvarns Dinkelgröt med sojamjölk och frukt på. Mums! 
Till det brukar jag äta ägg, grovt bröd med kalkon och kiwi.

Idag såg min mumsiga frukost ut såhär

Då jag fick sovmorgon, hade min fina man gjort i ordning frukost när jag kom upp. Lyx!
Provia, smoothie, kalkonmacka, ägg, kiwi och yoghurt med musli, russin, mandlar, clementin, blandade nötter, tranbär och pumpakärnor.
Massor med nyttigheter och så gott! 

Snart dags för barnvagnspromenad.
Jag är laddad för en runda i snabbt, snabbt tempo!

3 kommentarer:

  1. Älskar också frukost, gröt, bröd, ägg, bär nötter och frön och färsk frukt, mumsigt värre!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar också frukost. Din såg verkligen jätte god ut!

    Hoppas att det blev en skön barnvagnspromenad sedan! Vi borde verkligen mötas upp och gå på gemensam barnvagnspromenad. Vad säger du om det?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Karin: Ja, jag vill gärna ses på en barnvagnspromenad! Jättekul! Jag mailar dig så får vi bestämma en dag, kram

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...