måndag 2 januari 2012

Första inlägget

Premiär och första inlägget!
Jag har länge velat börja träningsblogga efter att ha följt flera härliga träningsbloggar, och nu är det äntligen dags för mig!

Nu är det 6 veckor sedan vår underbara son föddes och livet har verkligen förändras när man har en liten bebis att ta hand om.
I väntan efter att få komma igång med träningen är målet att varje dag komma ut på en långpromenad med vagnen, minst 5 km. Dessa km ska helst gå under 10 min per km.
Imorgon börjar min man jobba efter att också varit hemma sedan födseln av Noel, lyxigt har det varit.
Eftersom jag förlöstes med kejsarsnitt har det varit skönt att få avlastning med lyft och liknande.

Nu ska jag och Noel hitta våra rutiner och vår vardag och promenaderna blir givetvis en del av vardagsrutinen.
Så småningom när jag får börja löpträna igen, kommer promenaderna att till stor del bytas ut mot löppass.
Längtar så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...