måndag 16 januari 2012

Och så lite hemmaträning på det...

Förutom dagens powerwalk med Fitness och hälsa- Karin, blev det även en promenad hem från Zinkensdamm på ca 5 km. Kan alltså summera  ca 15 km  promenad idag.
Dessutom fick jag till lite hemmaträning såhär på kvällskvisten.
Har laddat ned appen Poworkout som Gymglam-Caroline tagit fram.
 Där finns 24 st olika träningsprogram som man själv kan variera nivå på.
Eftersom jag försöker fokusera på core-styrka nu, så valde jag programmen "Plankutmaning" och "Stark rygg".
3 st olika övningar i varje program som man kör olika många repetitioner på beroende på vald nivå.
Lagom jobbigt, lite svettigt och effektivt.

Nöjd med dagen kan jag nu dra mig till sängen. God natt!

2 kommentarer:

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...