torsdag 17 maj 2012

Vänder hemåt





Ett sista farväl och några stopp senare styr vi kosan tillbaka hem igen.
Jag hade hoppats på en liten välbehövlig tupplur i bilen, men Noel vill inte sova och då får inte mamma göra det heller. Så det så.
Visst känns det som söndag idag, men desto bättre att det är torsdag och snart helg igen.

Träningen har lidit lite denna vecka, men nu blir det andra bullar.
En kortare backe ska få bekänna färg ikväll och ge mig vad jag tål.
Imorgon blir det lätt distans med vagnen, ca 12-13 km.
Lördag blir det långpass och på söndag tröskelintervaller.
Sen är det tävling igen på onsdag.
Däremellan ska jag passa på att njuta av ledigheten med familjen.

Hoppas ni också får njuta lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...