fredag 4 maj 2012

Uppladdning

Imorgon är det äntligen dags för Kungsholmen runt och den där milen jag ska försöka springa så fort jag kan.
Så lite uppladdning nu då.
Jag och Noel inledde dagen med att möta upp Karin och hennes son Wilmer, som är jämngammal(ca 5 mån) med Noel, vid Odenplan.

Vi hann med en fika, där vi bubblade på om bla  sömn och smakportioner för de små, innan det var dags för ett träningspass tillsammans, Sats Baby som Lofsan höll i.
Upplägget såg ut som förra gången jag var där och jag kände igen de flesta övningar.
Svettig blev jag, trots att jag inte blev riktigt utmanad i varken konditionsdelen eller styrkedelen. Jag har ju blivit starkare och har fått tillbaka min kondition efter graviditeten, men för mammor som inte kommit igång eller hittat tillbaka efter graviditeten är detta pass superbra.
Mest nöjd var jag nog med att Noel låg och var så nöjd på sin filt hela passet. Det händer aldrig hemma!
Noel är som mest nöjd och glad när vi är ute bland folk och det händer saker hela tiden. Så ett pass med bebisar på filtar, musik och mammor till höger och vänster som gör roliga rörelser var perfekt underhållning för honom. Tack säger jag.

Efter passet fick Noel och Wilmer lite tid att utforska varandra. Så söta de var när dom låg och höll varandra i handen och tittade på varandra. Verkligen mysigt att ses!
När jag sagt hejdå till Karin och Wilmer gick jag till Panini och åt lunch för att sedan på väg mot Runners Store och uthämtning av nummerlapp, svänga förbi och säga hej till Andréa.


Kanske inte bästa uppladdningen inför imorgon med ett pass som Sats Baby, men benen känns ok ändå så förhoppningsvis väntar ingen träningsvärk och stumhet.
Nu fyller jag på med energi,  för den ska ju räcka till mat för både bebis OCH snabba 10 km imorgon.
Dagens mellis blev jordgubbar, keso, kesella, bovetecrunch och valnötter. Smarrigt!




4 kommentarer:

  1. tack för en super mysig träningsdate idag!

    lycka till imorgon! jag och wilmer håller tummarna! kram

    SvaraRadera
  2. Glömde ju önska lycka till tidigare idag! Så jag gör det nu; lycka till! Du är starkare än du tror!

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...