onsdag 16 maj 2012

Morgonjogg





Imorse gick jag upp först av alla för att komma ut på en morgonjogg.
Gårdagskvällens intervaller uteblev pga bestyr inför dagens resa till Örebro. Så jag flyttar om lite i träningsschemat och hoppas på att kroppen vill vara med på den ändringen.

Det här var första morgonjoggen sen graviditeten och jag hade glömt hur skönt det är.
Inte innan så klart, (somnade på toaletten) utan efteråt.
Kroppen var lite seg i början och det tog ett tag innan jag kom igång. Men så mysigt det var att vara ute
Redo för att ta mig

2 kommentarer:

  1. Härligt med morgonjogg. Men kan inte låta bli lite att fnissa för mig själv när jag läser ditt inlägg. "Somnade på toaletten", ja det ska till en småbarnsmamma för att klara av det :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja och det är ju inte första gången det händer för min del...

      Radera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...