tisdag 8 maj 2012

Lugna veckan




Nja inte riktigt, men jag fortsätter att ta det lite lugnt med löpningen den här veckan. Efter helgens tävling kändes det i söndags som om kroppen ville ta det lite lugnare. Så jag lyssnar på den.
Först på lördag tänkte jag ge mig på intervaller igen. Fram tills dess fortsätter jag med lite lugnare löpning och förhoppningsvis en yoga och ett styrkepass. Som jag har så svårt att få till.
Dagen gick i ett, med först presslunchen, sedan hem,  sedan hem till en kompis och hennes son och därefter var det  dags för dagens träning.
I lugnets tecken blev det en fin vagnjogg som gick längs vattnet runt Årstaviken och via Trekanten hem.
13 sköna kilometrar som kändes förvånansvärt lätt,  och både puls och fart överraskade mig trots att jag hade vagnen.
Så jag kan bara konstatera att formen verkligen infunnit sig!
Bara den håller i sig till 14 juli......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...