söndag 6 maj 2012

En annan typ av mil

Bländvita nya springskor fick invigas idag

Inget långpass idag eftersom jag sprang tävling igår. Istället gav jag mig ut på en vagnjogg när maken var ute och långpassade.
Det var skönt att komma ut och springa av sig lite efter gårdagen, och trots att det inte kändes så till en början var benen rätt stumma idag.
En lugn och skön mil blev det i ett helt annat tempo än igår.
Men det var precis lika härligt att springa.

Har sedan igår funderat på vad jag ska köpa till mig själv i present som belöning för det nya rekordet, och har nu bestämt mig för att det får bli en löparkjol. För det har jag ännu inte i träningsgarderoben.
Ser fram emot varmare väder, bara ben och löparkjol.


2 kommentarer:

  1. Finns ju så mycket toksnygga löpkjolar, bra present den är du väl värd!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja nu kan man rättfärdiga en liten shoppingtur:)

      Radera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...