måndag 7 maj 2012

Rekordbelöning

Som jag skrev igår, bestämde jag mig för att mitt nya milrekord och uppnådda milmål för 2012 skulle belönas med något fint. För det tycker jag verkligen att man ska göra. Man behöver inte ens gjort något bra, man kan belöna sig ändå. För den man är och för att peppa sig i vardagen. Belöna sig själv med en fin present.

Jag bestämde mig att det fick bli en löparkjol, så går belöningen i samma anda som anledningen till den.
Hittade en i fredags när jag hämtade nummerlappen som jag blev lite kär i.




Så idag var jag tillbaka för att inhandla, och med lite rabatt dessutom. Trevligt värre!
När jag gick mot kassan, sprang jag av en händelse på en helsvart löparkjol med kortbyxa under (syns inte om man inte lyfter på kjolen,  tajta som tusan var de i alla fall) på halva priset! Dessutom kunde man klicka av kjolen från byxorna som satt ihop med tryckknappar, om man bara vill springa i byxor utan kjol. Taget!
Så jag blev med två löparkjolar idag. Ojdå.

3 kommentarer:

  1. Det gjorde du helt rätt i; att belöna dig med så snygga löparkjolar! Kul att du var med på barfotalöpningen med Merrell också. Kram på dig!

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...