torsdag 3 maj 2012

Dagens två

Promenader.
Den första en riktigt snabb en, svettiga 7,5 km och med bebisen sovandes i vagnen.


Den andra på upptäcktsfärd med bebisen i bärsjal, vaken (till största delen) och spanandes på både fåglar och vatten. Han har ju kommit till den åldern nu att han vill vara med och titta på allt och alla. Han är social till tusen och älskar uppmärksamhet.
Lagom när vi kom till djurparken, som jag tänkte skulle bli höjdpunkten på upptäcktsfärden, somnade han dock.


Sånt kan man också ha för sig när det är vilodag. 


2 kommentarer:

  1. Jag brukar aldrig kunna ta det lugnt en hel dag, helt omöjligt. Så jag brukar också promenera, promenera och promenera på mina vilodagar ;) Skönt så.
    Härligt knyte på magen! Hur gammal är han? Min blev 1,5 igår, tiden går alldeles för snabbt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det blir många promenader här med. Speciellt på vilodagar:) Min lilla är snart 6 mån, och jag håller med om att tiden går alldeles för snabbt. Han var ju nyss mitt lilla knyte:)

      Radera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...