fredag 18 maj 2012

Löpning på 3 sätt

Började dagen, efter matning, bebismys,  påklädningar,  x antal blöjbyten, och annat fix, med en mils vagnjogg.
Lite seg i kroppen efter gårdagskvällens intervaller, men kroppen vaknade efter ett tag och jag kunde springa på hyfsat i alla fall.
De första 2 km sprang jag i barfotaskorna och bytte sedan till vanliga springpjucks.
Känner fortfarande inte så mycket i fötterna och den utlovade effekten från barfotalöpning, men jag behöver nog ge det lite tid att få in tekniken och lite längre sträckor.

Dagen träningsoutfit- tights, långärmat och bebis
På eftermiddagen träffade vi upp Andréa och hennes Sixten på en långpromenad runt Årstaviken och fika på medhavda godbitar och kaffe. Vi snackade så klart en hel del löpning, löparskor och lite däremellan.
När jag kom hem mätte Runkeepern promenaden till 15 km. Lite trött dårå.

På hemvägen hämtade jag ut två paket som låg och väntade på mig.
Äntligen kom vinsten jag vann på Blogger Boot Camp i form av ett löparkit med skor, trekvarts-tights och en riktigt snygg löparjacka.


Löpningsdag,  med andra ord,  på 3 grymma sätt.



3 kommentarer:

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...