fredag 2 mars 2012

Veckans andra...

Nya handskarna från Under Armour. Grymt sköna och cool design.
...10 km-are och hittills denna vecka har 33 km avverkats. Inget man skrämmer någon med, men för mig är det bra och ett tecken på att jag börjar hitta tillbaka till någon slags form. Ja, eller är på god väg i alla fall.
Låg puls var det beställt idag, och låg puls blev det. 73% i genomsnittspuls, vilket är duktigt av mig eftersom jag alltid vill bränna på i högsta fart och har svårt att springa i ett lugnare tempo som ger låg puls.
Men jag vet ju att man måste variera pulsen i passen för optimal effekt. Och kroppen skulle dessutom bli sliten av att hela tiden ligga runt 85-90% på passen.

Maken fick springa med vagnen (så bilden ovan är arrangerad ,haha) och han fick nog jobba mer än mig. Vi är inga vana vagnjoggare ännu, men kommer definitivt att bli!
Utsikten var fantastisk idag och det var så fint att springa i ett skymmande Stockholm.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...