fredag 2 mars 2012

Fredag!

Sol, blå himmel, blåsigt men ändå varmt. Perfekt uteväder!  Maken är ledig så vi har flanerat, fikat och intagit en supergod sushilunch.
Kolla in det fina upplägget!


Nu blir det strax 10 km löpning som enligt schemat ska vara lugnt med puls runt 75% idag. Just nu handlar det mest om att samla kilometrar och vänja in kroppen vid mer träning och längre löpturer. Fart är ganska oviktigt men självklart kul att se var man står formmässigt.
Min pulsklocka Garmin Forerunner 305 är en perfekt löparkompis som lotsar mig igenom varje löppass och där jag noga kan följa och analysera min utveckling.
Rekommenderar verkligen er som vill ta löpningen ett steg till att skaffa en pulsklocka. Förhöjer och födjupar intresset och träningen.
Maken och Noel följer med på passet, så det blir en riktigt härlig dag i familjens tecken.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...