måndag 26 mars 2012

Som natt och dag

Eftersom jag gått och inbillat mig att jag blivit smittad av Noels magsjuka, var det efter mycket om och men som jag kom ut på den där vagnjoggen.
Igår kände jag mig illamående och konstig i magen och var i princip övertygad om jag skulle få bo i badrummet idag. Men icke.
Dagen har i princip sett ut som följer : sova, amma, äta(jag). Och sen igen och igen. Och det var inte bara Noel som sov,  kan jag säga. En sovdag helt enkelt.

När vi väl gett oss ut, gick det lätt och ganska fort och egentligen hade jag bara tänkt sisådär 6 km eftersom jag ville ta det lite lugnt utifall.
Men efterhand tänkte jag, asch vi kör 7 km istället, som sedan blev till 8 km och när jag väl nått 8,5 km tänkte jag lika gärna kunde springa 10.
Lätt som en plätt.
En sån skillnad det kan vara från dag till dag.

Den svettiga, rödmosiga osminkade sanningen



Nu förtärs detta som kvällsfika- jordgubbar, kiwi, lite mörk choklad och turkisk yoghurt. Svårslaget!




4 kommentarer:

  1. Visst är det kul de där dagarna när träningen bara flyter på och man orkar mer än man tänkt och allt känns så himla bra?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de är helt underbara! Man kunde bara önska att de var fler:) Men jag är tacksam när de dyker upp:)

      Radera
  2. Härligt att det gick så lätt att springa! Och det där kvällsfikat ser ju ljuvligt ut. Borde jag testa!

    Vi ses imorgon! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, prova! Hur gott som helst! Vad kul att ses imorgon, ha en bra kväll. Kram

      Radera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...