torsdag 15 mars 2012

Det här med vilodagar...

...är ju bra och nödvändigt MEN
det har krupit i springbenen hela dagen och jag har fått hindra mig från att bege mig ut och vagnjogga idag.
Det blev istället 2 promenader på sammanlagt ca 12 km. Och en väldigt massa bebismys med en lite snorig Noel.
Eftersom detta ska vara en lätt träningsvecka gäller det att hålla sig till planen.
Så imorgon blir det vagnjogg+ lite styrka är det tänkt, och då har jag förmodligen fräscha ben och nytankad energi.

Blev kvällen till ära överraskad av maken som hade köpt med sig god rawfoodsallad hem till middag. Sånt uppskattas verkligen!




Lite kaffe på det, och så tror jag ändå att jag avslutar dagen med lite corestyrka. Bara några övningar alltså som knappt kan räknas som träning .



2 kommentarer:

  1. Du har svårt för det där med vila märker jag. Känner igen mig en del... Smaskigt med den där salladen!

    Hälsa lille snoriga Noel! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, man vill ju träna mest hela tiden:) Hälsa Wilmer från Noel! Kram

      Radera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...