tisdag 27 mars 2012

På spaning - löpartights


Idag var jag inne en sväng på Intersport för att spana in vårens löpartights.
Är på jakt efter ett par att komplettera springgarderoben med.
Egentligen önskar jag mig dessa, som redan hela löparsverige har, men budgeten denna månad har sagt sitt.
Vill inte ha helsvart utan något roligare, och det betyder inte nödvändigtvis färgglatt men kanske någon kul design. Som de ovan nämnda och mycket önskvärda. 
Men icke. Där gick jag bet.

Gäsp var min reaktion på utbudet. 
Varför måste löparkläder, främst underdelar då, ofta ha så tråkig design?
Svart, svart och åter svart var det jag hittade i tightsväg.  Förutom en strimma av färg, som ni kan se på bilden ovan, i detta fall rosa.
Nej, det blir en fortsatt spaning på detta helt enkelt.
Skam den som ger sig.


3 kommentarer:

  1. Du får helt enkelt hänga med mig till jobbet imorn efter fikan! Nog för att mycket är svart vad gäller tights, men något ska vi nog hitta :)

    SvaraRadera
  2. Jag köpte precis ett par Casall Fervency tights, ett par marinblå! Supersnygga :). Casall har en del roliga färger.

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...