söndag 18 mars 2012

Det bidde detta istället...






...för långpass. Mys i mängder med bebis och make. Plus promenerande, städande och annat pyssel.
Ja, idag var det väl latheten eller vad det nu var som vann. Det tog bara emot helt enkelt.

Lite yoga ska dock klämmas in innan dagens slut. Skön söndagsavslutning.
Och nödvändigt, eftersom muskler både här och där blir korta av löpträningen. Framförallt lår och rumpa.

Kan väl säga att jag sparar mig till nästa vecka som blir hårdare. Gör just nu ett veckoschema för 3 veckor framöver, då det blir längre pass, lite hårdare och mer kvalité. Bl.a. ska backintervaller göra comeback.
Den 5 maj är det ju tävlingsdags, så nu gäller det att bygga in lite mer fart. Tror inte på personbästa men hoppas i alla fall på en tid runt 50 min. Behöver jag säga att jag längtar?

2 kommentarer:

  1. Låter som en super mysig dag! Är den där bärsäcken bra? Har inte testat själv, men har hört att den ska vara skönare för ryggen än ett bärsele.

    Kram på dej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den har varit super. Vi har använt den sedan Noel föddes och har räddat oss många gånger. I början sov han nästan enbart i den. Den är bättre ergonomiskt för bebisen än bärsele och har fler positioner att variera med. Kram på dig med!

      Radera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...