söndag 11 mars 2012

Ny vecka, nya tag

Äntligen hemma igen. Borta bra men hemma bäst.
Utnyttjade bilresan till att sova, vilket man får passa på att göra när man har en liten bebis. Noel sov också men väckte mig några gånger innan han somnade om.

Efter en vecka med mycket löpning och tyvärr lite mindre av både yoga och styrka, kände jag mig stel lite här och där.
Så när jag kom hem drog jag fram yogamattan och yogade i 25 min. Skönt att sträcka ut och förlänga.
Veckan som kommer ska jag bli bättre med styrkan och i alla fall få till ett redigt pass, minst. Och en redig yoga-timme.
Hur svårt ska det vara?


2 kommentarer:

  1. Jag har också jättesvårt att få till yogan....då har jag t om en man som är yogainstruktör....:) Hur svårt ska det vara?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, en yogainstruktör i familjen! Ja, det är så mycket man vill hinna träna och yogan får ofta stryka med foten till fördel för annan träning tyvärr. Trots att jag verkligen planerar in ett yogapass i veckan, slarvar jag. Skärpning framöver på oss!

      Radera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...