torsdag 1 mars 2012

Sådär ja!





Ja, laddningen funkade och jag tog med mig Noel i vagnen ut på de 6 km som var planerat.
Löpningen kändes lätt, vilket var tanken eftersom det var ett lättare pass, och trots det lite hårdare passet igår var benen pigga. Fartmässigt blir det stora differenser om jag springer med vagn eller inte, så jag koncentrerar mig på pulsen istället. Fin jämn puls och ett skönt pass kvällen till ära!

När jag kom hem slängde jag ihop en omelett till middag som blev riktigt god. I den använde jag ägg, keso, vatten, peppar, purjolök, bladspenat, paprika, kalkon och pesto. Lägg grönsakerna i stekpanna och stek så de får färg, tillsätt sedan ägg blandat med vatten. Klicka i keso och pesto i pannan. Låt stelna och vänd sedan med stekspade. Stek några minuter på andra sidan. Färdigt!
Testa detta säger jag!






2 kommentarer:

  1. Det lät ju riktigt smaskigt. :-)
    Hur gör du då? Blandar du alla ingredienser innan du "kör ner" det i pannan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var supergott! Jag steker på grönsakerna innan jag har på ägg blandat med vatten. Sen på med keso och pesto. Jag uppdaterade inlägget med beskrivning nu:)

      Radera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...