torsdag 29 mars 2012

På bättringsvägen

Förvisso inte helt av med illamåendet, men idag har jag vågat mig på både fiskbullar och rostmacka.
Febern har lättat och jag känner mig avsevärt bättre än igår.
Än så länge bara en sjukling i familjen och jag är tacksam om det håller sig så.

Imorgon hoppas jag vara på benen igen. Inga större fysiska aktiviteter, kanske en liten promenad på sin höjd. Längtar ut till den friska luften.
Sen får vi se när det blir löpning och träning igen.
Var sak har sin tid.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Samma sak här... först tillfrisknande sedan träning.

    Och jag hoppas att det går snabbt!

    krya på dig!

    Fin blogg, min är också rosa ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Ja, nu är är jag på g igen! Krya på dig också och hoppas du kan komma igång med träningen snart! Vad kul att du gillar bloggen, rosa är ju favoriten:)

      Radera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...