onsdag 18 april 2012

Vagnjogg modell lättare


Idag har det promenerats, fikats och promenerats igen. Så den planerade vagnjoggen fick bli på sena eftermiddagen.
Inget jag egentligen har något emot, men jag gillar att kunna vara ute mitt på dagen då det inte är lika mycket folk i rörelse. Det är så mycket lättare att komma fram då med vagnen.
Valde dock idag en runda som jag vet att jag inte behöver kryssa mig igenom. Blir så mycket smidigare,  när jag har vagnen med mig.
Lätt pass stod på schemat och eftersom jag sprang snabbdistans igår och sedan imorgon ska springa tusingar, var jag noga med att ha låg puls och inte stressa upp mig över det långsamma tempot.
Helt enligt min nya melodi.

Noel somnade så fort jag tog första springsteget och vaknade och var ledsen, vilket är väldigt ovanligt när vi är ute, efter 7,5 km. 
Då var jag beredd att ta närmsta vägen hem, men duktiga bebisen somnade om och jag kunde genomföra de 10 km som jag tänkt.
När jag kom hem sov Noel som en stock och jag kunde avsluta med 3 olika typer av plankor i 5 set och en skön lång stretch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...