fredag 27 april 2012

Kort och koncist






Sol och varmt hela dagen här i gnällbältet.
Lagom till min löptur började det dock regna, och det rätt rejält.
Så det blev ett kort och koncist pass idag. 6,18 km i snabbt tempo med stort fokus på tekniken.
Korta steg, isättning på främre delen av foten, och lite lätt framåtlutad. Det var mina tips jag fick i söndags.
Det går faktiskt lite snabbare när jag tänker på det. Utan att jag märker det. Bra det där. Och med tanke på att jag väldigt gärna vill springa fort nästa lördag, är det ju riktigt bra att få det tänket.

6 kommentarer:

  1. Bra med teknikpass. Det skulle jag också behöva köra... :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är riktigt bra att få in detta i träningen:)

      Radera
  2. Härligt att det går så bra med löpningen nu! Jag har en stark känsla av att du kommer springa fort nästa lördag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det är bra behåll den känslan så hoppas jag att den stämmer:) Jag har samma känsla, hihi:)

      Radera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...