söndag 29 april 2012

Early bird


Imorse vaknade Noel 07,30 och därmed även vi. Det är tidigt för att vara vår familj.
Men eftersom det ska långpassas nu på förmiddagen var det ju perfekt vaknat av lilla bebisen.
Hungrig som en varg (som vanligt), maratonträning kombinerat med amning gör mig så hungrig hela tiden. 
Egentligen skulle jag nog behöva gå upp på natten och äta när jag ammar. Men jag är alltid för trött, vilket kanske är bra för tänderna så att jag inte får hål i dem. Har hört om folk som blivit så hungriga av amning och småätit på nätterna, och därefter fått flera hål i tänderna.

Frukosten ligger i magen. Ägg, yoghurt med nötter och bovete-crunch, kaffe latte, kiwi och smörgås.Ju mer frukost, desto bättre.Jag älskar stora och långa helgfrukostar!
Nu ska den smältas och sen blir det löpning. 
Undra vart jag ska springa idag?
Får nog sätta mig och planera nu.
Ha en fin söndag!


2 kommentarer:

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...