tisdag 17 april 2012

Till helgen vankas trevligheter

I helgen är det dags för mitt allra första träningskonvent, Blogger Boot Camp. Ett träningskonvent här i huvudstaden som anordnas av bloggare för bloggare och deras läsare.
Jag är riktigt laddad och tror och hoppas att det blir givande både vad det gäller träning och nya bekantskaper inom träningsvärlden.

De pass jag kommer att deltaga i är bland annat - spinning, poweryoga, Run yourselt happy med Rubin McRae och Train like Athletes med Robert Kronberg.
Det blir lite pusslande med Noel, maken, amning och matning men vill man så går allt. Eller hur?
Som lite pepp inför konventet fick jag i helgen två presenter av min snälla make som ska invigas på lördag.
En ny fin träningstopp och ett par snygga träningstrosor.  Perfekt när man behöver ha med sig många ombyten, för jag räknar med att jag behöver byta kläder efter varje pass.




4 kommentarer:

  1. Du kommer säkert få hur kul som helst! Måste erkänna att jag är lite avundsjuk på alla er som ska gå. Men jag står över i år. Har varit där de senaste två gångerna och varit mycket nöjd båda gångerna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det ska bli superkul! Tråkigt att inte få träffa dig där men som du säger har du ju varit med tidigare år och det blir ju lite krångligare när man har en bebis där hemma att amma:)

      Radera
  2. Åh! Då ses vi där :)

    (och ja, räkna med att behöva byta om några gånger... :p)

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...