måndag 23 april 2012

Fler bilder från helgens träningsfest


Här kommer lite fler bilder från helgen, och som av en händelse har jag valt ut de som jag är med på:)
Bilderna är tagna och lånade av den duktiga fotografen och tillika en av arrangörerna, Jane.
Jane (&) Haglund Photography

Första passet första dagen

Planktävling, nytt rekord över 5 min stod jag! (exakta tiden vet jag inte)



Svettig och glad efter vinsten som helgens glädjespridare!
               


Nedan bilder är lånade av Sparkibaken.

              

              

4 kommentarer:

  1. Härligt! Du verkar vara en riktig glad och inspirerande tjej så inte konstigt att du vann pris som glädjespridare:) Grymt!

    SvaraRadera
  2. Visst är det underbart att springa i vinterviken :) bor också i Hägersten. Har inte ångrat mig en sekund! Kanske ses någonstans i spåret.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen fina omgivningar! Vi kanske ses i spåret då, kom gärna fram och säg hej:)

      Radera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...