fredag 24 februari 2012

Vagnjogg i vårväder

Nästan all snö har smält bort. Kvar är grus och lite is på sina håll. Plusgrader. Och värmande sol. Håller det på att bli vår?
Det var i alla fall så det kändes på förmiddagens vagnjogg.
Vår i luften minst sagt.



Snart kan man springa så här


Eftersom mitt område är väldigt kuperat, så får jag alltid börja mina rundor i uppförsbacke oavsett vilket håll jag springer åt.
Lägg där till en vagn med 6 kg bebis och postgravid-form. Flåset var i högform under rundans 6 km.
Puh! Jobbigt, men härligt. Och framförallt, bra träning. Kommer ju kännas lättare när jag springer utan vagn.

Nu är det lunch sen blir det fika med träningsbloggande morsor.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...