tisdag 14 februari 2012

Favoritmellanmålet just nu


Jag har helt snöat in på kesella just nu. Denna kvarg är ju helt underbar och går att variera i evighet.
Jag har den både i mat och som mellanmål.
Favoritmellanmålet just nu ser ut ungefär som på bilden, kan variera lite beroende på vad vi har hemma.
Apelsin och kesella är dock obligatoriskt sen kombineras det oftast med kokosflingor, nötter och gojibär. Ibland har jag i lite Fun light för att variera smaken. Idag blandade jag även upp det med keso.
Så himla gott, mättandeoch nyttigt!


2 kommentarer:

  1. Du har fått mig att testa kesella. Säger bara; underbart!! Är också fast. Kesella,hallon, apelsin och nötter. Mums! :-)

    SvaraRadera
  2. Älskar också kesella...kan som du säger varieras i det oändliga. Min favorit är: Kesella blandad med upptinade blåbär, äkta ekologiskt vaniljpulver, kokos, gojibär, pumpakärnor, valnötter och kanel. Smakar underbart!

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...