lördag 25 februari 2012

Dagens träning: Kettlebell

Idag hade jag först tänkt springa men eftersom jag gjorde det igår och inte ska förhasta mig med upptrappningen får det bli imorgon istället.
Jag ville verkligen träna, så det valdes mellan yoga eller styrka.
Valet föll på tabata-styrka med kettlebell. Ni vet - 20 sek aktivitet, 10 sek vila x 8.
Så här såg dagens träningsupplägg ut:

1) Benböj
2) Marklyft
3) Rodd
4) Halo
5) Axelpress
6) Bicepscurl
7) Höftlyft
8) Planka

Sen var det dags för amning, så det blev inte mer. Men svettig blev jag och trött lite här och var, så nog tog det lite.

Bildbevis- svettig!
Nu vankas det älgfärsbiffar med blomkålsris. 
Jag har stora förväntningar på detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...