torsdag 16 februari 2012

Ond fossing

Idag har jag varit ute och sladdat med vagnen. Ganska mycket. Och även om det är mysigt med snö, så blir man rätt irriterad och matt på dessa oplogade vägar och trottoarer. Visst, det är bra träning eftersom det blir tyngre, men promenaderna är inte alls lika njutbara. Var därför inte speciellt sugen att ge mig ut på löptur nu på kvällen, utan tänkte mig en stilla yoga hemma.

Upptäckte dock att jag fått en konsig smärta under vänster fots trampdyna. Känns nästan som kramp.
Om det beror på mitt snösladdande eller inte låter jag vara osagt, men att yoga med denna fot går inte.
Ägnar mig istället åt lite coreträning.




Men inte så mycket, för imorgon ska jag pröva Sats baby och då blir det nog en hel del av den varan.
Hoppas då bara att foten känns bättre.

2 kommentarer:

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...