tisdag 14 februari 2012

En bra start


Har precis laddat in favoritmålet på dagen- frukosten.
Idag blev det, som de flesta andra dagar,  fiberhavregrynsgröt med gojibär,  pumpakärnor och sojamjölk. 2 ägg, varav 1 ägg på fullkornsbröd low carb.
Eftersom Noel sover fortfarande har jag gjort en liten planering av ett tabata-pass som jag tänkte hinna med innan han vaknar.
Sedan går denna alla hjärtans- dag i ett, lunch med maken i stan, mammahäng hos L och ikväll övernattningsbesök av papps.
Bäst att sätta igång!


Update: Efter 3 övningar vaknar bebis. Får helt enkelt göra ett nytt försök i eftermiddag/kväll.

1 kommentar:

  1. Känner igen det där. Inte helt lätt att få till träning när barnen är hemma. Därför tycker jag det är skönt att bege mig till gymmet (de dagar det går) för då VET jag att jag får vara i fred. :-)

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...