tisdag 28 februari 2012

Dagens lunch och en lååångpromenad


Efter 2 timmars promenad landade vi tillslut på Vintervikens café. Det är perfekt för barn och barnvagnar och jag älskar såna ställen. Jag och Jacob hade dessförinnan promenerat 2 timmar med våra vagnar och bebisar på söder bla och det var en riktigt härlig promenad. Trots all snö som fallit under natten, smalt den stegvis bort under promenaden i den gassande solen. Underbart!
Till lunch blev det räksallad som tyvärr inte innehöll avokado,  som jag tycker att det borde gjort,  men den var rätt god ändå.
Efter att ha sagt hejdå till Jacob och Tyra fortsatte jag promenera en bit till och kunde när jag kom hem summera ca 16 km.
Under promenaden kände jag ett så starkt sug efter löpning och funderade på när jag senast sprang, måste varit några dagar sen. Det var det inte kom jag på. Jag sprang ju igår!
Snacka om abstinens på 1 dag.
Enligt träningsschemat är det styrka idag, men är så sugen på löpning ändå.
Vi får väl se vad jag bestämmer mig för.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...