måndag 13 februari 2012

Långpromenad och bebislek

Karin och vagnarna vid golfbanan

Idag var det äntligen dags att besöka Karin och hennes lilla son Wilmer.
Det var några veckor sedan nu som de kom och besökte oss och vi promenerade.
Det var kul att se hur hennes område ser ut och ställen där hon brukar promenera. Jag har nästan tröttnat lite lätt på mina vanliga barnvagnsrundor.
Vi gick bland annat vid en golfbana som låg inbäddad i vitt snötäcke, så fint!
11 km blev rundan som tog 1,48 min och hade kunnat bli längre om inte Noel blivit väldigt hungrig och det var dags att gå hem för att mata.

Efter matningen låg Wilmer och Noel på filt och jollrade,  medan jag bjöds på supergod paj av Karin,  och verkade inte ta notis om varandra än så länge men kanske nästa gång vi ses:)
Så kul att vi båda har barn som det bara skiljer 10 dagar på OCH har ett stort intresse för hälsa och träning.

2 kommentarer:

  1. Vad trevligt och mysigt vi hade idag! Kul att ni kom! Ha en skön kväll nu! Kram

    SvaraRadera
  2. Verkligen jättemysigt! Det gör vi om snart! kram

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...