måndag 29 oktober 2012

Ibland överraskar jag mig själv

Som idag tex, det regnade och blåste på tvären, kylslaget, och mörkret var på intåg denna sena eftermiddag.
Och trots att jag inte hade planerat att springa idag, då jag kör varannan dag just nu, var det något i mig som bara ville ut.
Noel behövde sova och då svidade jag snabbt om till springkläder och satte honom i vagnen och sen gav vi oss ut.
På väg ned för trappen upptäckte jag att Garmin var urladdad, så för ovanlighetens skull fick det bli en klocklös runda.

Det regnade friskt och jag såg stundtals lite dåligt i mörkret men vad gjorde det.
Noel sov gott inkurad under regnskyddet medan jag sprang på lätta ben och undrade varför det inte alltid kan få kännas lika lätt och underbart att springa.

3 kommentarer:

  1. ibland är det faktiskt väldigt skönt att bara "ge sig" själv en oplanerad löprunda, utan klocka och allt...

    SvaraRadera
  2. Härligt med så mycket spring och energi i benen! Skönt och springa på känsla!

    SvaraRadera
  3. Mmmmm, sådär ska det vara jämt! Heja!

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...