söndag 28 oktober 2012

Att en timme extra kan göra så mycket

I och med att klockan ställdes tillbaka en timme i natt, var vi uppe redan 6,30 och åt frukost.
Vilket ju var perfekt för alla storslagna planer som vi hade planerat för dagen.
Och jag är faktiskt ganska nöjd med vad vi åstadkom idag:

  • Packat upp ca 10 flyttlådor och sorterat i klädkammaren
  • Tapetserat för första gången, vilket gick sådär. En mönstertapet till Noels rum som vi måttbeställt och alltså inte finns att köpa på rulle. Vad gör jag? Jo, efter att ha sorterat våderna i ordning 1-8 (mycket viktigt för att mönstret ska bli rätt), sätter jag,  min nöt,  upp våd nr 5 som den första. Innan den hunnit torka fick vi ner den när jag upptäckte mitt misstag, men nu återstår och se om den kan sättas upp igen. Förmodligen inte, så det blir nog till att ringa leverantören och se om de har kvar vår beställning och om de då kan återskapa våd  nr 5. Bu för mig!
  • Gungat med Noel i lekparken.

  • Sprungit 10 km familjevagnjogg (slapp dock springa med vagnen utan maken fick den äran idag) .
  • Tränat 15 min styrketräning 
  • Damsugit och städat hela huset
  • Bytt några takpannor
  • Handlat
  • Lagat mat
  • Och framförallt, myst med familjen!

Lovley söndag!

2 kommentarer:

  1. Åh vilken härlig söndag! :)

    Här har den också varit väldigt bra, mycket fin höstdag! :)

    SvaraRadera
  2. En timme kan uppenbarligen göra stor skillnad. Vad mycket ni hann med!

    Kram

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...