fredag 19 oktober 2012

Dagens styrkepass!

Det här med att flytta är ju både kul och mindre kul på samma gång.
Om ni vet vad jag menar.
Packa är ju ingen favorit och allt stök runtomkring men att packa upp, piffa och inreda på nya stället är ju desto roligare.
Och framförallt ännu roligare när man längtat.
Maken och jag hyrde ett släp imorse och har lyft, burit och släpat kartonger hela dagen.
Vilket styrkepass!
Jag kunde inte låta bli att tänka på tekniken för att lyfta med rätt muskler och då kändes det att jag sparade på ryggen. Vilket behövs.

För imorgon är det dags för stora flyttlasset och då får vi även hjälp av fina vänner som bär och lyfter.
Så snälla.
Så ett styrkepass till imorgon alltså. Rätt bra ändå, förena nytta med nöje.



Just det, igår var jag ute på en lite längre runda för att testa vaden.
Inte ok tyckte den, nej jag får fortsätta med korta rundor ett tag till.
Tålamod heter det visst.

1 kommentar:

  1. Flytta är tungt arbete!!

    Lycka till idag! Hoppas det flyter på bra!!

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...