fredag 8 juni 2012

Tillfälligt avbrott

Så blev inte denna vecka heller som planerat. Magkatarren som gjorde intåg i mitt liv för 8 år sedan och nu dyker upp med jämna mellanrum, bestämde sig i onsdags för att komma på besök igen. Fram till idag på eftermiddagen har jag haft magont, varit illamående, knaprat Novalucol och varit hängig och supertrött.
Gårdagens snabbdistans flyttade jag till idag med hopp om att det onda skulle ha vett att ge med sig. Men icke.

Nu verkar magkatarren dock hört mina bannor och gett sig av för denna gång.
Så för att jag ska få till det andra kvalitetspasset denna vecka, blir det till att ställa klockan imorgon bitti för att ge sig ut.
De senaste veckorna har det varit olika händelser som gjort att jag fått svårt att få till några av de pass jag planerat, och visst,  så är det i livet ibland men nu när det bara är ca 5 veckor kvar till maran vill jag inte missa något pass.
Och när jag gör det, blir jag lite stressad och otålig. Sånt som magkatarren gillar bäst.
Eftersom det om ca 2 veckor är dags att börja dra ner på träningen hoppas jag nu att jag får göra de pass som jag planerat och att min kropp och jag är samstämmiga och håller ihop framöver.
Men nu blir det sömn.
För den är ack så viktig, den med.

2 kommentarer:

  1. SKIT med magkatarr! Jag håller tummarna att du håller dig frisk nu framåt och får träna dina planerade pass... förstår att det känns jobbigt att INTE kunna träna det du vill/behöver! Sov så gott och lycka till imorgon bitti!

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...