torsdag 7 juni 2012

Ett lunch(igt) ställe


Idag åts det lunch på stan med mina fina kollegor.
Vi gick till ett, för mig, nytt ställe i den nya Moodgallerian som heter Ichaicha.
De serverar japanskt lite rawfoodinspirerad mat där man själv kan utforma sin rätt.



Först fick man välja mellan ris, low carb(rawfoodsallad) eller Nudlar.
Sen om man ville ha tofu, lax, kyckling eller nötkött.
Till sist sås, där det fanns ingefära, stark,  teriyaki, och någon annan japansk variant att välja mellan.
Gott var det,  och plats för vagnen fanns det också.
Jag blir alltid lika glad när jag upptäcker nya ställen som har vett nog att servera god, lite hälsosammare mat.
Rekommenderas!
Dock kunde de inte bistå med en mikrovågsugn att värma Noels lunch i, då de hävdade att de inte hade någon eftersom de tillagar all mat i ugn.
Både bra och dåligt alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...