torsdag 24 januari 2013

I kallaste laget




Det är alltså ingen alien på bilden ovan, utan bara moi i full mundering. Med iPhone sladdarna som hänger ut lite sådär fashion, haha:)

-17 visade termometern och jag hade packat halva springgarderoben i ryggsäcken till transportspringet hem.
Bestämde mig dock för en kortare väg hem idag, då jag dels inte sprungit på en vecka och dels inte visste hur jag skulle reagera på kylan.
Tog därför Roslagsbanan till Roslags-Näsby, och sprang sedan 5,5 km hem.
Inget pass alltså att lägga på minnet, men det var skönt att springa igen trots att mina ben nästan domnade bort av kylan.
Och då hade jag ändå merinoställ, vindboxer, ullstrumpor och vintertights. Men det täckte tydligen inte.
Så jag var ändå rätt glad över att jag valde den kortare sträckan.

Förresten, ser ni? Äntligen har jag fått hem min nya reflexväst som jag berättat om och därmed är det färdigsprunget för min gula, oformliga sopåkar-väst.
Tack för det HM!
149 pix, som hittat.

3 kommentarer:

  1. Strongt och springa i den kylan!!

    SvaraRadera
  2. supersnygg väst! Jag kör fortfarande på sopåkarstilen...

    nä det är FÖR kallt nu, runt -10 räcker fint.

    SvaraRadera
  3. Snygg väst! Och härligt med en sån där rånarluva... funderar på att investera i en sån jag med!

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...