måndag 21 januari 2013

En annorlunda måndagskväll

Har haft halsont i två dagar nu, och på något sätt verkar inte riktigt jag och kroppen överens.
Men jag vet varför. För lite sömn.
Att jag aldrig lär mig. När jag blir trött, för trött, blir jag mottaglig för virus och som ett brev på posten kommer halsont och ofta, inte alltid, förkylning.

Well, ingen träning idag alltså.
Slår istället till på en annan typ av måndagskväll.
Wrap på stan och sen bio med fina vännen S.



En rätt bra måndag trots allt.

4 kommentarer:

  1. åh vad tråkigt! Jag är också känslig för halsont, och för sömnbrist... att sova bra känns som en viktig förebyggande faktor! Krya på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Mmm, det är ju det där med att komma i säng i tid. Usch, så dålig jag är på det:)

      Radera
  2. Samma här... :-(
    Krya på dig!

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...