fredag 31 maj 2013

Dagens utmaning




God morgon fredag!
Det är den här och nästa vecka som allting händer, känns det som.
Ett dussin besök hos barnmorskan, läkare och sjukhus. Besök i helgen och middagsgäster på söndag och onsdag med övernattning. Jobbfest och konferens ikväll, naprapatbesök och ultraljud nu på förmiddagen och jobb på eftermiddagen.

Träningen har fått stå tillbaka till förmån för sömn och vila vilket, trots att jag längtar som sjutton efter träning, ändå varit det kroppen velat ha.
Så med dagens späckade schema ryms det tyvärr inte ens ett kort lunchpass och jag har funderat hur jag ändå ska kunna få röra på mig.

Dagens utmaning till mig själv blir därför att ta mig fram så mycket som möjligt gåendes mellan mina stopp eller hoppa av en eller två stationer tidigare med tunnelbana eller buss.
Minst 1 timmes promenad ska jag få ihop.
Borde inte vara omöjligt.
Började dagen med att gå en extra station länge bort och ta bussen.
Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...