tisdag 7 maj 2013

Här förebygger vi!




Jag trotsade tröttheten på lunchen idag och gav mig iväg till jobbgymmet. Mycket folk som vanligt (även om jag ser ensam ut på bilden), och jag fick några välmenande blickar där jag armbågade mig fram med magen bland handlar och maskiner.
Roligast (eller hur man nu ser det) var kommentaren från min kollega, som jag dittills inte hade sett, då jag gjorde benböj med 14 kgs handlar i händerna.
-Försöker du få bebisen att komma i förtid? Du har ju så tunga hantlar?

Förklarade att det visst inte var så tungt och att jag har bra koll på vad som känns ok i kroppen och inte. Att jag anpassar, förebygger och underhåller det jag redan har.
Sådär ja.

1 kommentar:

  1. Tänk vad en gravid, tränande kvinna kan väcka märkliga tankar... Haha! Bra gjort! :-)

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...