torsdag 2 maj 2013

I mitt rätta element




Lycklig och med sprudlande springendorfiner fick jag äntligen göra det jag längtat efter i två veckor nu.
Springa. Eller snarare mer lufsa.
För det var avsevärd skillnad på tempot idag mot för två veckor sedan. Men det gör inget.
Bara jag får springa. Tempot är just nu obetydligt.
Springa snabbt det ska jag göra, sen. Nästa vår. Då.
Men nu är vi två som alltid springer tillsammans och jag njuter tacksamt av den här tiden med otvunget, kravlöst spring tillsammans med vår bebis i magen.




3 kommentarer:

  1. skönt att du är igång! jag uppskattar ocskå att få träna otvunget och kravlöst...

    SvaraRadera
  2. Mysigt. Och skönt att få springa - man nöjer ju sig lätt med mindre nu. I väntan på att få springa på igen sen!

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...