tisdag 14 maj 2013

Värdefulla halvtimmar

All träning är bra träning.
Så tänker jag just nu.
Att ha tidsambitioner, distans och intensitets-planer får vänta till efter att bebis anlänt och jag kommit igång efter förlossningen.

Korta pass med styrka eller jogg/lufs är min melodi just nu och kompatibelt med växande mage, så igår blev det en halvtimme i gymmet på jobbet och idag en halvtimmes jogg på lunchen.
Halvtimmar som kan tyckas lite futtiga men som är så värdefulla och ger så mycket.
Att få ge min kropp en dos endorfiner nästintill varje dag är lycka och det smittar nog av sig till även till den lilla därinne.



Träningslyckan är lika stor som alltid och jag hoppas att jag kan fortsätta flera veckor till!

2 kommentarer:

  1. Helt rätt inställning! :-)

    SvaraRadera
  2. den där tröjan är så himla fin! härligt att du får till en stund här och var med träning. jag hoppas på mer och mer cykling fr.o.m nästa vecka...

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...