söndag 25 november 2012

En kalasdag




Firandet av vår nyblivna 1-åring
fortsatte idag med ett barnkalas för Noels kompisar.
Bland annat hade vi besök av både Karin med familj och Andréa och hennes son.
Allt som allt var det sju barn med föräldrar och det var verkligen full rulle.
Det var jättekul att se alla barnen här, och givetvis våra vänner med, och dagar som denna känner man sig lite extra glad och tacksam över dem som finns i våra liv.
Efter att ha fixat två kalas på två veckor, är det nu en lugn kväll i soffan som gäller.

Tro det eller ej hann vi faktiskt även med en vagnjogg i förmiddags, hela lilla familjen.
8 km fick det bli i bekvämlighets-tempo och det var riktigt mysigt att få sällskap av maken.



Jag hade egentligen hoppats hinna med ett långpass denna vecka men varken tid eller ork i kroppen fanns där.
Well, jag nya tag och siktar på ett långpass i skogen nästa helg.
Då hoppas jag att jag känner mig piggare i kroppen och inte som nu, lite halvkrass.
Kan trots allt summera en bra träningsvecka med 4 löppass, två styrkepass och en yoga.
Så önskar jag att det kunde se ut varje vecka, helst kanske minst ett löppass till, och det är en bra fördelning av träningsmängden för mig.

Nej, nu ska laxen in i ugnen och sen, sen blir det soffan.
Ha en skön söndagskväll!

6 kommentarer:

  1. Låter som ett fint kalas! Grattis till noel! :)

    Ha en riktigt mysig kväll nu!!

    SvaraRadera
  2. Tack för att vi fick komma! Bullarna var verkligen topp! Och så även fruktsalladen om man får tro Sixten :)

    SvaraRadera
  3. Super mysigt kalas! Kan inte du lägga upp receptet på energibollarna? De var så goda!

    Kram!

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...